Blogin etusivu
Aikaisemmat merkinnät
 
Kurjuuden markkinointi osa 1
12.08.2008
Tänään ärsytti.. Itella

puhelin soi.. olen salilla.. "ongelmia - Edi aineista XXXX ei tullut perille - itella väittää että on toimittanut sen ja se on OK - muttei sitä  näy meillä palvelimella" ...jouduin lopettamaan salitreenin kesken ja palaamaan työpaikalle..

1) soittamaan logien tutkimisen jälkeen itellalle, koska kukaan eikä mistään ei ollut kirjautunut millään tunnuksella palvelimelle kellonaikaan jolloin itella on mielestään toimittanut EDI aineistoin. Ei muihinkaan palvelimiin, saati tähän johon aineiston olisi ollut kuulemma onnistuneesti toimitettuna.

2) kertomaan tämä noin viisi kertaa kaverille, jonka ainoa kommentti on:
          "no siis tää meidän järjestelmä näyttää että se on toimitettu ja OK"

3) kuulemaan että "siis teiltä soitti joku toinenkin jo ja sano tästä - ja me sanottiin et se on toimitettu ja OK"

4) toteaman että kattelen just kirjautumisia palvelimelle logeista ja näen että tuohon kellonaikaan ei ole edes yritetty kirjautua..samalla mietin että tuskin se aineisto on vaporisoitunut täältä mihinkään jos tänne ei kukaan sitä ole tuonutkaan..

5) Saamaan viimein aineiston uudelleen lähetetyksi - johon kaveri vaan toteaa "et siis näyttää taas menneen OK"

6) kiittämään ja painamaan punaista nappulaa.. MIKÄ PALVELU!!! - maksaa muutaman tonnin kuussa että kuulet vittuilua puhelimesta, eikä yksi soittaja asiakkaalta riitä - kun soittaja ei viittiny väitellä pitempään niin ei saanut palvelua. Jos nyt pitäisi EDI operaattoria etsiä, niin kilpailuttaisin lähinnä palvelun ja osaamisen laadussa - en hinnassa, hermothan tässä menee...

Ja jos siellä kerran on tarkat tiedot mitä seurata, niin kyllä varmaan olisi osattu kertoa heiltä suoraan mikä meni pieleen  tms.. mutta se jos näkyy et kaikki on OK - kuulostaa siltä että luotettavuus ja varmuus on noin plus miinus nolla..

2 kommenttia

Go posti Go! :D
Kommentoija: Märskä | 12.08.2008 21.15
, the classes where the psefosrors embraced the Socratic method and made students think on their feet in front of their classmates are the classes I loved and remember. Moreover, those moments of being asked difficult questions while the eyes of the room are upon you, and your cheeks are rapidly blushing, surely better approximate the practice of law. It's the same feeling I get when I'm asked a difficult question from a judge during oral argument. Having a little success in front of your law school classmates when the heat is on goes a long way when your attempting to gently persuade a judge that a premise to their question is wrong.I liked your article.
Kommentoija: uliya | 25.12.2015 6.16
Nimi(pakollinen)
(Syötä pakollinen koodi)

Powered by Qred Smart®