Blogin etusivu
Aikaisemmat merkinnät
 
good morning America
26.08.2007
Noniin aikaa on kulunut, eikä blogiin ole kyennyt merkitsemään juuri mitään. Ano on siirtynyt eilen ikämiessarjaan nostamaan ja parit perättäiset treenit Juvalla on varmistanut minut siitä että olisi vaihteeksi vaihdettava treenimetodeita ja katsottava mihin uusilla pystyy ja kuinka paljon keho ottaa tätä ketju ja kumi politiikkaa vastaan kun sitä tulee viikoittain - hieman epäilyttää että ylikunnon riski hiipii jossain peikkona taustalla. Muta nyt soimaan taustalle Arlo Guthrien - City of New Orleans sanoin.. "Good morning America. How are you? say dont you know me.."

Pitää vaan ootella seuraavia treenejä Juvalla että voi alkaa kirjoitellemaan jotain treenifiiliksistä. Rintalihaksien palautuminen on tuntunut olevan tukkoista viimeaikoina ja saa nähdä miten huomenna rauta painaa salilla, onneksi saa sentään käyttää penkkirättiä. Laskeskelin tässä puoliskolleni venäläisellä ohjelmalla uutta kierrosta - se kun tuntuu toimivan hänellä suhteellisen kivuttomasti ja hyvin.  Siis kaikille niille joille koko rutiini on uuti ja utopistinen ajattelumailmasta lähtien voinen kertoa että homma on yksinkertainen volyymiharjoitteluun perustuva 80% toistoilla pelaava ohjelma - esim näin..

      1RM 100
         
    Smallest increment 5
         
         
    Day 1 Day 2 Day 3
Week 1   6x2x80 6x3x80 6x2x80
Week 2   6x4x80 6x2x80 6x5x80
Week 3   6x2x80 6x6x80 6x2x80
Week 4   5x5x80 6x2x80 4x4x80
Week 5   6x2x80 3x3x95 6x2x80
Week 6   2x2x100 6x2x80 6x2x105

ei siis mitään avaruusfysiikaa ja suurta matemaattista ihmettä, vaan paljon työtä ja määrällisesti kuitenkin tarpeeksi vähän ettei palautumisen kanssa pitäisi tulla vielä ongelmia.
0 kommenttia

Nimi(pakollinen)
(Syötä pakollinen koodi)

Powered by Qred Smart®